וסטי

פרסום מודעה בעיתון וסטי Вести

פרסום בוסטי, Вести ,реклама Вести , מודעה בוסטיוסטי העיתון המוביל בישראל בשפה הרוסית.

עיתון וסטי Вести הוא עיתון יומי ישראלי בשפה הרוסית. העיתון הוקם על ידי קבוצת ידיעות אחרונות בשנת 1992, מאז צבר מוניטין רב בקרב עולי חבר העמים וכיום נחשב לעיתון העיקרי והמוביל של קהילת דוברי הרוסית בישראל. וסטי כולל בתוכו מגוון תחומים: בימי חול, לצד עמודי החדשות, מופיעים בעיתון מוספים קבועים בנושאי כלכלה, ספורט, בריאות ומאמרים מחו"ל (מהעיתונות הרוסית) הרלוונטיים למגזר הרוסי. מהדורת סוף השבוע של וסטי זוכה לפופולאריות עצומה משום שהרכב העיתון מגוון במיוחד וכולל מוספים המקבילים ל-7 ימים ו-7 לילות של ידיעות אחרונות. בנוסף, מהדורת סוף השבוע כוללת שורה של מגזינים יוקרתיים (המודפסים על נייר כרומו) בנושאי נשים, אוכל, בריאות ולייף סטייל, טיולים וצרכנות – אשר זוכים לעניין רב בקרב הקוראים.

עבור המפרסמים, ישנה אפשרות לפרסם בעיתון וסטי או באחד המגזינים הנחשבים, במגוון רב של סוגי מודעות פרסומיות לפי אופי הפרסום ותקציבו. חשוב להבין כי על מנת לפרסם מודעות בשפה הרוסית, חשוב לעשות את זה נכון – החל משלב הניסוח, דרך עיצוב המודעה ועד פרסום בעיתון/מגזין המדויק הפונה לקהל היעד הממוקד ביותר עבור המודעה שלכם.

צוות הפרסום של אדגו פרסום ושיווק בע"מ ישמח לעזור לכם בכל שאלה או בקשה הנוגעת לניסוח, עיצוב ופרסום מודעות בעיתונים המובילים בישראל.

תפוצה: 15,000 עותקים במהלך השבוע ואילו בסופי השבוע מופץ העיתון בכ- 50,000 עותקים. עיתון וסטי מופץ כמו עיתונים רבים אחרים בפורמט "טבלואיד"- הפורמט הנפוץ ביותר בגודל 3A. ניתן להזמין מודעות פרסום בגדלים שונים ובמיקומים שונים כאשר ניתן לבחור בחבילות פרסום מגוונות.

קהל: עיתון וסטי פונה לכל דוברי הרוסית שהגיעו ממדינות חבר העמים ורוסיה. פילוח של קהל הקוראים הנאמן של וסטי ( Газета Вести ) מצביע על טווח גילאים הנע בין 18-70, ומשתייך ברובו למעמד סוציו- אקונומי בינוני גבוה. וסטי פונה בעיקרו לקהל מהמעמד הסוציו אקונומי הבינוני גבוה ושומר לאורך השנים על קהל קוראים נאמן.

מאפיינים: העיתון הרוסי היומי הנפוץ בארץ, בעיקר בערים מרכזיות, אשר זוכה לחשיפה רבה בקרב הקהל הרוסי. עיתון וסטי נחשב לעיתון מוביל, איכותי ומקצועי וזוכה להצלחה רבה הן בקרב העולים ממדינות חבר העמים והן בקרב דוברי הרוסית החיים בארץ זמן רב.

מי מפרסם: מי שמעוניין להגיע לקהל יעד רחב ולפלח שוק מגוון של המגזר הרוסי בישראל.

סגנון: הקפדה על עיצוב איכותי, מרשים ובולט הכולל הטבות והנחות, שמייצרות הנעה לפעולה בקרב הצרכנים. העיתון מאופיין בעיצוב נעים המשלב טקסט קריא ונעים בשילוב עם מעט תמונות כדי למשוך את עיני הקוראים.

למה כדאי: פנייה ממוקדת לקהל דוברי הרוסית החי בישראל בעיתון מעוצב ואיכותי המשדר יוקרה ואמינות. עיתון וסטי מופץ בתפוצה רחבה ארצית ומאפשר פרסום גם במוספים ובמגזינים ייחודיים, צבעוניים ואטרקטיביים. לוח המודעות של העיתון פופולארי במיוחד.

מוספי העיתון וסטי

  • לעיתון וסטי מספר מוספים המופצים על בסיס יומי או שבועי כמו:
  • מוסף וסטי 2 ( Вести 2 ) מוסף זה היינו מוסף יומי העוסק בפרשנות, דעות על סוגיות פוליטיות ואקטואליה. מוסף זה מגביל למוסף לשבת של ידיעות אחרונות. במוסף וסטי 2 ניתן לפרסם מודעות בכל הגדלים
  • מגזין וסטי ( журнал Вести ) – מוסף יומי הכולל בתוכו תקצירי חדשות, כתבות, פרשניות מעיתונות הרוסית מוסף זה מגביל למוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות. במגזין מופיעות מידי יום מודעות בגדלים שונים.
  • מוסף ספורט וסטי ( nuxpСпорт Вести ) – מוסף ספורט יומי הכולל בתוכו כתבות, פרשנויות ודעות בכל ענפי הספורט. מוסף זה דומה למוספי ספורט ידיעות אחרונות, ספורט הארץ ולעמודי הספורט של העיתון ישראל היום. הפרסום במוסף הספורט של וסטי פונה בעיקר לקהל גברי.
  • מוסף הכלכלה של וסטי נקרא קזנצ'יי ( הגזבר ) – מוסף הכלכלי יומי של וסטי, הכולל בתוכו כתבות ועצות בנושאי צרכנות. מוסף זה היינו מוסף מקביל למוסף ממון של ידיעות אחרונות, דה מרקר של של הארץ ושוק ההון של גלובס. פרסום במוסף הכלכלה של וסטי פונה בעיקר לאנשי עסקים.
  • מוסף הספרות של העיתון וסטי נקרא אוקנה ( Okna ) מוסף זה היינו מוסף הספרות של העיתון ומתפרסמות בה בעיקר כתבות פובליציסטיות.

מעוניינים לפרסם בעיתון "וסטי" ?
התקשרו עכשיו לאדגו פרסום ושיווק בע"מ שמעו על חבילות הפרסום המשתלמות שלנו!

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית: 1800-800-557

סגירת תפריט