ערוץ 2 קשת

פרסום בערוץ 2 – הזכיינית קשת

אם אתם עסק גדול שרוצה להצליח, ומעוניין בפרסום בטלוויזיה, פרסום חסויות בטלוויזיה או פרסום אייטם בטלוויזיה הגעתם למקום הנכון. הטלוויזיה עדיין שומרת במידה מסויימת על כוחה בישראל, ועל כן עבור רוב רובו של הקהל הישראלי, על הפרסום בטלוויזיה עדיין אפשר לומר – "אם אתה לא שם אתה לא קיים". קשת היא הזכיינית המובילה של ערוץ 2 כמעט מאז הקמתו ועד היום, ועל אף היחלשות מסויימת, היא עדיין שומרת על פער ניכר בפסגה לעומת אפשרויות הפרסום האחרות בישראל. עם תוכניות שהן שיחת היום בכל עונה, עם טאלנטים שמככבים בכל פינה, ועם אחד מאתרי האינטרנט החזקים בישראל (Mako), קשת נמצאת בכל מקום. אם גם אתם רוצים להיות שם, היעזרו בשירותי חברת אדגו פרסום ושיווק בע"מ, ואנחנו נכניס אתכם ואת המוצר שלכם לאחד מגופי התקשורת החזקים בישראל.

רוצים לפרסם בערוץ 2 בימי השידור של קשת? התקשרו עכשיו לחברת אדגו פרסום ושיווק בע"מ בטלפון 0722-575-456, הצוות שלנו יענה לכם ויציע לכם את הדרך לקמפיין שיככב על הבמה המרכזית של שוק הטלוויזיה בישראל

אפשרויות הפרסום: הפרסום בערוץ 2 ככלל ובקשת בפרט אפשרי ב 3 דרכי פרסום:

  • פרסום סרטוני פרסומת: השימוש בפרסום בטלוויזיה בצורה של סרטון פרסומת הינה אפשרות הפרסום הנפוצה ביותר בטלוויזיה, מחלקת הפלניג באדגו פרסום ושייווק   תאפיין את קהל המטרה שלכם, תלמד מי הקהל, מה החלוקה בין  גברים ונשים בתוך קהל המטרה, באיזה גיל הוא, איפה הוא גר, מה המצב המשפחתי שלו ( רווק, נשוי, גרוש או אלמן ), מה המצב סוציו- אקונומי שלו, מה הרגלי הצפייה שלו, באיזה שעות ותוכניות טלוויזיה הוא צופה ועוד. כל הנתונים האלה יעזרו לנו לבחור עבורכם את התוכניות המתאימות ביותר לקהל המטרה שלכם, בדרך זו פרסום סרטון הפרסומת שלכם יעשה רק בתוכניות המתאימות לקהל המטרה שלכם מה שיוביל לחסכון בעליות.
  • פרסום שקופיות חסות: שקופיות החסות המופיעות לפני תחילת כל תוכנית טלוויזיה בסוף כל ברייק פרסומות ובסוף כל תוכנית, פרסום שקופיות חסות עולה למפרסם משמעותית פחות מסרטון פרסומת רגיל, אך קיימים בה מספר הגבלים אשר אינם קיימים בסרטון פרסומת  כמו לדוגמה: אורך שקופית חסות בטלוויזיה הינו אורך נתון ולא ניתן לפרסם שקופיות חסות באורכים שונים, בשקופית חסות אסור לפרסם מחיר, בחלק מערוצי הטלוויזיה גם פרסום מספר טלפון אסור בשקופית החסות.
  • תוכן שיווקי: תוכן שיווקי ואייטמים בטלוויזיה הן דרכים פרסומיות נוספות לפרסום בטלוויזיה. התוכן השיווקי התחיל את דרכו בקולנוע ועבר לטלוויזיה, דוגמאות לפרסום תוכן שיווקי לא חסרות ורק לדוגמא כולם זוכרים שבתחילת דרכו ג'ימס בונד השתמש באקדח ברטה ועבר לאקדח וולתר, בסדרה מת לחיות פורסם האקדח גלוק (כחלק מפעילות התוכן הובלטה העובדה שהאקדח הנ"ל הינו אקדח מתקדם העשוי מפולימרים ולא מברזל ולכן עובר במכשירי השיקוף). גם בערוצי הטלוויזיה בארץ אפשר להזכיר לא מעט דוגמאות לתוכן שיווקי, בסדרה הבורר " הבולדוג " הקפיד על אכילת טונה ( סטארקיסט) ובלא מעט פרקים הוא מסביר "שטונה מכילה אומגה 3, תורמת לחילוף חומרים ועוד", בחלק מתוכניות הבישול בערוץ 2 וערוץ 10 נעשה זום של המצלמה על סוג הסכין, סוג המחבת או סוג המערבל. כל הדוגמאות האלה הינם דוגמאות נוספות לפרסום תוכן שיווקי בטלוויזיה, אפשרות נוספת לפעילות תוכן שיווקי / הייטם בטלוויזיה היא  שתתפות בתוכנית טלוויזיה בצורה של פינת אירוח  בתוכניות טלוויזיה שונות ( לדוגמא תוכניות הבוקר )
  • חשיפה: אין מה לומר, קשת היא גוף השידור עם החשיפה הגדולה ביותר בישראל. עם 7 מ-10 התוכניות הנצפות בישראל בחלקה הראשון של 2015, עם מעל 25% צפייה בממוצע בשעות הפריים טיים, קשת היא גוף השידור החזק ביותר בנוף הטלוויזיוני הישראלי.
  • קהל: כמו שאר הזכיינים בערוצים המסחריים, קשת המתבססת על הכנסות מפרסום מנסה לפנות לקהל הרחב ביותר, עם מגוון תכנים ותכנים המיועדים לשכבות רבות של האוכלוסייה הישראלית. במקרה שלה, זה לרוב עובד.
  • מאפיינים: קשת מתאפיינת בשידורים פופולריים ומואשמת לרוב בפנייה למכנה הנמוך ביותר. מה שבטוח, זה עובד, והזכיינית נהנית באופן עקבי מאחוזי צפייה גבוהים בתוכניות הדגל שלה, ובראשן האח הגדול וארץ נהדרת. לצידן הזכיינית מפיקה שלל תכנים מסוגים שונים, תוכניות בוקר ואקטואליה רכה, תוכניות תחקיר, תוכניות אולפן ומגזין העוסקות בבריאות, פנאי ונושאים נוספים, וכלה בתוכניות הבידור הגדולות. את פני הטאלנטים של קשת מזהים בכל מקום.
  • מי מפרסם: גודלה, עוצמתה וחשיבותה של קשת הופכת אותה לבית למפרסמים גדולים בעיקר, מכל התחומים. בין אם רשויות ממשלתיות או מפרסמים פרטיים, ורוב החברות הגדולות בשוק.
  • למה כדאי: דווקא הצטמצמות עוגת הפרסום הנוכחית וירידת המחירים הנובעת מכך, מהווה הזדמנות חדשה לשחקנים חדשים להשתלב בעוגת הפרסום של הערוצים המסחריים, ובראשם הפרסום בקשת. הפרסום בקשת, ובשאר הזכיינים והערוצים המסחריים, הוא הדרך הטובה להגיע כמעט לכל בית בישראל
רוצים לפרסם בקשת? היעזרו בשירותי חברת אדגו פרסום ושיווק בע"מ – הפקת פרסומת במחיר אטרקטיבי וברמה הגבוהה ביותר – פילוח קהל ושוק – בניית תמהיל פרסום מתאים עבורכם – הדרך שלכם להיכנס לשידורי קשת
 

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית: 1800-800-557

סגירת תפריט