פרסום מודעות אבל בעיתון "הארץ"

דומה כי אין צורך להכביר מילים על החשיבות של פרסום מודעות אבל בעיתונים השונים, צעד הכרחי בדרך ליידוע מספר גבוה ככל האפשר של אנשים על דבר המוות ופרטי הלוויה – מה שיאפשר לחלוק לנפטר את הכבוד הגדול ביותר. אלא שצריך להשקיע מחשבה בבחירת גוף התקשורת בו מתפרסמת המודעה הלכה למעשה. המאמר הנוכחי מתייחס לאפשרות של פרסום מודעות אבל בהארץ, מהעיתונים המובילים בישראל. ובמה בדיוק הדבר שונה מהמקרה של פרסום מודעות אבל במקומונים או בעיתונים אחרים?
הדרך לפרסום המודעה האולטימטיבית
מודעת אבל, ברמה הבסיסית, מקבלת על עצמה תפקיד אינפורמטיבי, של יידוע הנחשפים לה בכל המידע על הלוויה, אם כי היא יכולה גם להביע השתתפות בצער המשפחה (למשל של החברה בה עבד המנוח). לכן, ברורה השאיפה לנסות לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר, כלומר, לקהל יעד מגוון ככל האפשר. העיתונים היומיים המובילים בישראל מאפשרים את זה בדיוק, ולכן מהווים הבחירה הראשונה של מרבית האנשים. כך, פרסום מודעות אבל בידיעות אחרונות, העיתון הגדול ביותר במדינה, כמו גם פרסום מודעות אבל בהארץ – עיתון לו קהל מנויים רחב ונאמן.
חשוב לשים לב שניתן בהחלט לפנות מראש לעיתון אשר פונה לקהל היעד אשר מזוהה עם המנוח. כאשר הנפטר הוא איש עסקים מוביל בישראל, אם לוקחים דוגמא נפוצה במיוחד, ניתן לחשוב בהחלט על פרסום מודעות אבל בכלכליסט או בדה מארקר, העיתונים הכלכליים המובילים כיום בישראל. ניתן בהחלט לפנות לגורם העומד מאחורי העיתון – למשל, פרסום מודעות אבל בהארץ יכול לכלול דרישה לפרסום המודעה בדה מארקר, העיתון הכלכלי של הקבוצה. אלא שניתן לקצר תהליכים ולפנות מראש לחברה הפועלת בתחום מזה עשרות שנים.
מחפשים גורם מקצועי שיסייע לכם בהליך פרסום מודעות אבל בהארץ? צוות העובדים של החברה ישמחו לעמוד לשרותכם. החברה מסייעת ללקוחותיה המעוניינים לפרסם מודעות אבל בכל אחד מאמצעי התקשורת המובילים בישראל ומנהלת עבורם את ההליך כולו. קשרי העבודה הענפים של החברה עם אותם כלי תקשורת מביאים לכך שהליך ההזמנה והפרסום נעשה בצורה היעילה, תוך פרק זמן מינימלי ובמחיר שווה לכל נפש.

  פרסום מודעת אבל בעיתון "הארץ"  |  חייגו עכשיו: 1800-800-557

סגירת תפריט